StyLOVE przyjęcia urodzinowe!

27/ 12/ 2016

Organizacja przyjęć urodzinowych ze stylem!

Zbliża się dzień kolejnych urodzin… które to już? Trzydzieste, czterdzieste czy może pięćdziesiąte? Nie musisz nam tego zdradzać, bo to nieistotne – ważne, aby przyjęcie urodzinowe było stylowe i żebyś bawiła się na nim wyśmienicie!

Wybierz motyw

Już niebawem kolejny raz będziesz obchodzić urodziny. Martwi Cię to? Nie powinno! Urodziny to nie powód do przejmowania się mijającym czasem, a do celebrowania. To wyjątkowy dzień, który zdarza się tylko raz w roku, dlatego… warto uczcić go tak, żeby wszyscy goście błagali o zaproszenie na następne urodziny. Przykładna pani domu odpowie w tym momencie, że przecież organizacja przyjęć urodzinowych nie jest trudna... Jednak zorganizowanie stylowego przyjęcia jest już wyzwaniem.

Najważniejsze jest, aby wszystko było spójne i miało wspólny mianownik. Dobrym rozwiązaniem jest znalezienie motywu przyjęcia – a najlepszy to taki, który wszystkim skojarzy się właśnie z solenizantką! Pomysłów może być naprawdę dużo: od ulubionego koloru, poprzez hobby i zainteresowania, po ukochane miejsce. Kochasz kwiaty, a może jesteś podróżniczką? Uwielbiasz filmy o Jamesie Bondzie? Tańczysz lub grasz na instrumencie? Każdy ten pomysł można zmienić w idealny motyw urodzinowy.

Oryginalne zaproszenie

Kiedy znany jest już motyw przyjęcia, możemy przystąpić do akcji. Na dobry początek: zaproszenia. Jeżeli Twoje urodziny mają być wyjątkowe i niezapomniane, to nie możesz wręczyć rodzinie i przyjaciołom zwykłej kartki! Można zapraszać nowocześnie, wysyłając maile lub organizując wydarzenia w portalach społecznościowych. Jeśli jednak Twoje przyjęcie ma mieć swój styl, to musi mieć też oryginalne zaproszenia.

Wróćmy do przykładowego motywu muzycznego: wręczenie każdemu z gości małej pozytywki lub płyty z własnym wykonaniem ulubionego utworu na pewno nie tylko ich ucieszy, ale pozostanie też miłą pamiątką. Tańczysz? Nagraj krótki teledysk i wyślij znajomym link. Marzysz o podróży na Hawaje? Wręcz każdemu wieniec lei z kwiatów.

Nie zapomnij podać daty i adresu przyjęcia – niech wszyscy zaproszeni mają szansę wybrać się na najlepsza imprezę urodzinową w swoim życiu ;)

Stroje, miejsce i jedzenie

Już w zaproszeniu możesz poruszyć kwestię strojów, możesz też o tym poinformować podczas rozmowy – ważne, żeby każda osoba o tym wiedziała. Jak przemycić do swojego outfitu motyw przewodni imprezy? Pomysłów może być wiele: dodatki w kwiaty, nutki namalowane na paznokciach, elegancka suknia z wysokim rozcięciem, a na udzie przymocowana broń.

Przyjęcie urodzinowe możesz zorganizować w domowym zaciszu (chociaż tego wieczoru na ciszę nie liczymy), w modnym klubie lub stylowej restauracji – zależy jaki sposób zabawy preferujesz. Pamiętaj, aby zadbać o dekoracje odpowiadające motywowi przewodniemu imprezy: kwiatowe girlandy, słomki z palemką, a może wyświetlane na ścianie fragmenty filmu? Warto dopasować także atrakcje wieczoru: pokaz tańca hula, mini koncert lub kilka partyjek ruletki.

Temat przyjęcia musi także zagościć w smaku dań i drinków. Zainspiruj się smakami rodem z ukochanego miejsca lub z ulubionego filmu, umieść motyw egzotycznych kwiatów na babeczkach, upiecz lub zamów piękny tort z elementami odpowiadającymi motywowi przyjęcia. Ważne, żeby cała impreza mówiła za siebie, że jest stylowa i… jest Twoja!

Zadbaj o szczegóły

Jesteś już gotowa na najlepsze przyjęcie urodzinowe w swoim życiu? Nie zapomnij o szczegółach: przygotuj odpowiednią muzykę, a jeśli wybieracie się do klubu, to dostarcz ją DJ-owi. Jeśli chcecie przetańczyć całą noc, to weź ze sobą obuwie na zmianę (balerinki zawsze zmieszczą się do torebki, a na obcasach czasem trudno wytrzymać dłużej niż kilka godzin). Warto zabrać ze sobą również kilka plastrów, tak na wszelki wypadek.

No i najważniejsze – baw się świetnie! W końcu to Twoje urodziny!

---

Boisz się, że organizacja wyjątkowego przyjęcia Cię przerośnie? A może po prostu chcesz czuć się perfekcyjnie w ten dzień – bez stresu, bez obaw i bez zmartwień? W zorganizowaniu najlepszego przyjęcia urodzinowego na pewno pomoże agencja Perfect Moments – nasi wedding plannerzy są także specjalistami ds. organizacji przyjęć rodzinnych i biznesowych. Daj sobie szansę na najbardziej stylową imprezę życia!


TAGI: Brak

Komentarze

©2016 Spinki
Realizacja: eConnect4u