Mieszkamy poza granicami Polski i zdawaliśmy sobie sprawę z tego, że organizacja wesela na odległość jest bardzo trudna, dlatego też podjęliśmy decyzję o zaangażowaniu konsultantki ślubnej. Nasz wybór padł na firmę Perfect Moments i panią Agatę Papież.

 

Pani Agata była z nami od początku. Służyła nam dobrą radą, cierpliwością i wyrozumiałością. Wymieniłyśmy tysiące maili i nieraz odbywałyśmy długie rozmowy przez Skypa ustalając szczegóły wesela. Nie było dla niej rzeczy niemożliwych a zaproponowani przez Panią Agatę podwykonawcy świadczyli usługi na wysokim poziomie. Dzięki niej nie musieliśmy martwić się o formalności gdyż zajmowała się ona umowami i ustaleniem szczegółów z podwykonawcami. Jej praca i profesjonalizm sprawił, że na własnym weselu czuliśmy się jak goście. Mogliśmy w zupełności zająć się naszą rodziną i przyjaciółmi podczas gdy pani Agata i pani Ania czuwały nad całą organizacją i przebiegiem imprezy. 

 

Pani Agato, dzięki pani mogliśmy cieszyć się tym najpiękniejszym dniem naszego życia, dziękujemy serdecznie i życzymy dalszych sukcesów!!!

 

Agnieszka i Adrian

 

AGNIESZKA i ADRIAN, 23.07.2016