Na usługi firmy Prefect Moments zdecydowaliśmy się po pierwszym spotkaniu, na którym przedstawiono nam szeroki zakres możliwości konsultantów ślubnych. Zachwyciły nas ciekawe pomysły i zasady współpracy, która trwała ponad rok. Zależało nam na tradycyjnym, ale eleganckim weselu. Pani Karina i Pani Marysia spełniły nasze oczekiwania. Firma Perfect Moments znalazła bardzo dobrych podwykonawców, oszczędzając nam czas i stres związany z szukaniem odpowiednich osób. Każde spotkanie z Panią Kariną przebiegało w miłej i ciepłej atmosferze, podobał nam się jej profesjonalizm i zaangażowanie. Organizacja całego wesela  spoczywała na firmie Perfect Moments, jednak  nie odbierało nam to przyjemności decydowania i wybierania, bowiem wszystkie decyzje należały do nas. Pani Karina i Pani Marysia okazały się najbardziej  pomocne w dniach tuż przed weselem i w dniu ślubu, kiedy liczyła się każda godzina i szybkie działanie. Nie wyobrażamy sobie, gdybyśmy musieli samodzielnie koordynować wszystkich podwykonawców i przebieg wesela.  Dzięki firmie Perfect Moments mogliśmy cieszyć się naszym weselem, wiedząc, że Pani Karina i Pani Marysia zajmują się organizacją.

MAGDA I TOMEK, 11.06.2011