Referencje


Poniżej prezentujemy jedynie niektóre z opinii na temat naszych szkoleń, poznałyśmy wiele ciekawych osób, które chciałyby tak jak my uczestniczyć w tym świecie, pełnym wyzwań i nagłych zmian sytuacji. My nie tylko znamy ten zawód bardzo dobrze, ale też przyczyniamy się to tego, że w naszym kraju jest on coraz bardziej popularny. Szkolenia pod okiem naszych konsultantów prowadzone są od 2008 roku.


A udział w nich wzięło już ponad 100 osób! A dzięki temu, że mamy oddziały w rożnych częściach Polski, nasze szkolenia dostosowane są do osób z całego kraju. Jeżeli Ty też zastanawiasz się jak wygląda ten nasz świat i chciałbyś/chciałbyś go poznać to ZAPRASZAMY do wzięcia udziału w naszym szkoleniu.

  •  Kurs organizowany przez Spinki (dawniej Perfect Moments) to trzy intensywne czerwcowe dni spędzone w Kielcach. Otrzymałyśmy wówczas sporą dawkę praktycznych i merytorycznych informacji od Kariny i Agaty. Omawiane były różnorodne zagadnienia począwszy od kompleksowej organizacji ślubu po aspekty biznesowe związane z  prowadzeniem agencji ślubnej.

    We wspaniałej atmosferze, którą stworzyły prowadzące i pozostałe współuczestniczki kursu, poznałyśmy podstawy warsztatu wedding plannera. Dzięki kursowi nabrałyśmy wiatru w żagle, nasza motywacja poszybowała i z całym zapałem zaczęłyśmy pracować nad własną firmą. Wiedza wyniesiona z kursu służy nam do dziś i w wielu momentach korzystamy z rad i wskazówek Kariny.

    Wszystkim niezdecydowanym polecamy ten kurs, ponieważ jest to nieoceniona pomoc przy stawianiu pierwszych kroków w tej branży. Helena i Marta, Rozważna i Romantyczna czerwiec 2016

  • Jestem świeżo po szkoleniu Perfect Moments. Szkolenie trwało 3 dni, lecz był to fantastyczny czas na zapoznanie się z zagadnieniami dotyczącymi szerokiego materiału z zakresu organizacji ślubów, przyjęć weselnych, etc. Przed rozpoczęciem szkolenia zastanawiałam się po co ja tam idę? przecież nie ma nic prostszego niż organizacja ,,jakiejś” imprezy! - no to się rozczarowałam…:) Dzięki Pani Karinie i Pani Kasi dowiedziałam się na co zwracać uwagę, jakie są kluczowe sprawy dotyczące organizacji przyjęć. Po trzydniowym szkoleniu przekonałam się, że jednak nie wszystko jest takie proste jak mi się wydawało na początku. Miałam również możliwość koordynować ślub i wesele razem  z Panią Kariną. Wrażenia??? – super sprawdzian czy faktycznie nadajemy się do tej pracy. O sobie mogę powiedzieć, że ja mam poczucie, że się nadaję i chcę to robić! lecz bez wiedzy teoretycznej wiem, że niestety nie dałabym rady… Szkolenie prowadzone jest w miłej, ciepłej atmosferze, dzięki temu nawet nie zdajemy sobie sprawy z tego jak szybciutko mija nam każdy dzień. Dzięki temu, że odbyłam szkolenie u Pani Kariny i Pani Kasi poczułam się pewnie i wiem, że posiadam wiedzę z zakresu tematyki ślubnej, organiz. przyjęć, itp. Teraz wiem ile czasu, wiedzy i umiejętności wymaga zawód Konsultanta Ślubnego- Panie Konsultantki- wielki ukłon w Waszą stronę. Pozdrawiam. Urszula, 22-23-24 maja 2015r.

 

 

  • W dniach 22-24 maja miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu na Konsultanta ślubnego organizowanym przez Perfect Moments. Obydwie trenerki – Karina i Kasia posiadają ogromną wiedzę, którą potrafią przekazywać w ciekawy sposób. Posiadają też bardzo duże doświadczenie, co sprawia że są ekspertkami w swojej branży. Dziewczyny z Perfect Moments potrafiły stworzyć na szkoleniu świetną atmosferę. Ich otwartość i komunikatywność pozwoliły na przekazanie nieocenionej wiedzy, a mi na przyswojenie tej wiedzy z ogromną przyjemnością. Mimo trudnych aspektów pracy konsultanta, dzięki dziewczynom już nie mogę się doczekać pracy w tym zawodzie, a Kasia i Karina sprawiły, że czuję się do tego świetnie przygotowana. Szkolenie w Perfect Moments to przede wszystkim uzyskanie ogromnej wiedzy ale poza tym to fantastyczne doświadczenie i po prostu przyjemność. Do tej pory każde szkolenie kojarzyło mi się z czymś nudnym i koniecznym, Karina i Kasia sprawiły, że nie chciało się stamtąd wyjeżdżać. Żałuję tylko jednego – tego że szkolenie trwało tak krótko ;) Magdalena Warchoł, 22-23-24 maja 2015r.

 

 

  • Bardzo serdecznie dziękujemy Profesjonalistkom z Agencji ''Perfect Moments''– Karinie i Kasi za cudowne szkolenie, które odbyło się pod koniec stycznia tego roku. Jeśli myślałyście, że po finale stwierdzimy: to nie dla nas – mylicie się:) Jeśli myślałyście, że będzie 'tak jak zawsze' – mamy nadzieję, że się myliłyście:) Primo: profesjonalne, przesympatyczne, niestandardowe podejście do osób szkolących, do odpowiedzi na masę pytań zwykłego laika, do pracy jaką wykonujecie, do zaangażowania w przekazywanie wiedzy Secundo: fantastyczna atmosfera stworzona przez Was; cudowne jest to, że po tylu latach pracy w magicznym zawodzie konsultanta ślubnego w dalszym ciągu widać i „czuć”, że kochacie go z wzajemnością; potraficie zarażać entuzjazmem Tercio:  pomoc typowo techniczna; wszelkie materiały i porady, które pozwolą każdemu zapoznać się z pracą wedding plannera, z koordynacją i organizacją ślubów i wesel oraz przygotowaniem do poprowadzenia nowej ścieżki zawodowej:) Kochane Dziewczyny, Wasza pomoc jest nieoceniona; mamy nadzieję, że wspólne pozytywne fluidy nas nie opuszczą nawet w przypadku zdrowej konkurecji:). Monika Łaszewska i Magda Kubacka – Ślubne Celebracje, 20-21--22 stycznia 2015

 

 

  • Bardzo się cieszę, że mogłam uczestniczyć w tak świetnie przygotowanym szkoleniu. Zarówno Karina jak i Kasia to profesjonalistki na wysokim poziomie. Naprawdę warto udać się do nich na szkolenie. Materiały, które otrzymałam sa bardzo dobrze przygotowane. Szkolenie spełniło moje oczekiwania, a nawet mogę śmiało powiedzieć, że dziewczyny przewyższyły te oczekiwania. Atmosfera, która panowała na szkoleniu była bardzo przyjemna od pierwszych chwil. Chciałam bardzo podziękować za mile spędzony czas, wiadomości, które dziewczyny przekazały na pewno bardzo przydadzą mi sie w przyszłości. Po odbyciu szkolenia postanowiłam, że na pewno skorzystam z usług dziewczyn przy moim wielkim dniu. Marcelina Pluta, 24-25-26 października 2014
     

 

  • Od Kariny i Kasi - naszych trenerkach, można się wiele nauczyć i z pewnością wykorzystać ich rady w późniejszej praktyce. Ich dystans do różnych sytuacji mimo wielokrotnie przywoływanego "przywiązania emocjonalnego" wskazuje na perfekcję w działaniu, a optymizm na przyszłość i ciepłe wspomnienia minionych już realizacji pozwalają odczuć, że dziewczyny pracują z prawdziwą pasją. Szkolenie w Perfect Moments - profesjonalne w treści, ciekawe w przekazie, oparte na wieloletnim doświadczeniu i przekazane z zapałem szerzenia znaczenia usług konsultantki ślubnej. Obejmujące od A do Z każdy aspekt planowania, organizowania i koordynacji wyjątkowego wydarzenia jakim jest ślub i wesele Młodej Pary. Czasem żartem a czasem zupełnie serio, wskazując bez cenzury na blaski i cienie tego zawodu. Jestem bardzo zadowolona z tych trzech dni spędzonych z prowadzącymi i polecam wszystkim, którzy myślą o spełnianiu się w pracy w podobnym charakterze. Emilia, 24-25-26 października 2014.
     

 

  • Szkolenie było dla mnie jedną wielką księgą informacji. Dziewczyny zasypały nas swoją wiedzą, dzieliły się swoimi doświadczeniami. Jestem pełna podziwu, profesjonalizm Kariny i Kasi jest nieoceniony. Przesympatycznie było spędzić z Nimi weekend i chłonąć wiedzę jak gąbka. Fantastyczne jest to, że nie podawały nam tzw. suchych faktów tylko przykłady z życia wzięte. Dla mnie, osoby która chce zacząć działać w branży ślubnej, szkolenie jest podstawą i dodatkową inspiracją na stawianie pierwszych kroków. Te 3 dni uporządkowały to co dotychczas siedziało w mojej głowie, wyjaśniło pewne kwestie.  Bardzo, ale to bardzo dziękuję Wam za ten czas :) Mam nadzieję, ze go nie zmarnuję i Wasze złote rady będę pamiętać jak tabliczkę mnożenia. Polecam każdemu kto myślał o zostaniu konsultantem ślubnym. Karino, Katarzyno jesteście wielkie!!!. Sabina Błoniarz, 11-12-13 lipca 2014
     

 

  • Już od dłuższego czasu przyglądałam się branży ślubnej a w szczególności pracy Konsultantów Ślubnych w Polsce. Kiedy postanowiłam, że muszę skończyć szkolenie aby zobaczyć czy to w ogóle zajęcie dla mnie – rozpoczęłam poszukiwania kursów organizowanych w Agencjach Ślubnych. Lokalizacje w całej Polsce, różnorodność cenowa no i także wybór dogodnych terminów. Mi zależało na w miarę szybkim terminie szkolenia. Z uwagi na fakt, że prawie co druga Agencja Ślubna ma w swojej ofercie szkolenie na konsultanta ślubnego zweryfikowałam tą informację na stronie internetowej Stowarzyszenia Konsultantów Ślubnych gdzie rekomendowanych szkoleń jest tylko u pięciu z nich. Było to najważniejsze kryterium dla mnie.Otrzymałam odpowiedź z terminami zaledwie od 2 z nich. Zdecydowałam się na Perfect Moments bo mieli najszybszy termin. Kiedy zaczęłam rozmawiać z rodziną, gdyż z Gdańska trochę czasu potrzeba na dojazd do Kielc wszyscy pytali „ a nie ma szkolenia bliżej?” Pojechałam już dzińn szybciej aby wypoczęta i wyspana jak najwięcej wiedzy z szkolenia wynieść. Spędziłam w Kielcach 3 dni na Szkoleniu prowadzonym przez Karinę – założycielkę oraz Kasię z oddziału z Katowic. Podczas szkolenia dostaliśmy wiedzę nie tylko teoretyczną ale popartą przykładami z życia wziętymi co pozwoliło szybciej zapamiętać na co należy uważać podczas pracy konsultanta ślubnego. Karina dzieląc się własnymi doświadczeniami wskazała kilka istotnych szczegółów na które warto zwracać uwagę przy zakładaniu własnej Agencji Ślubnej aby odnieść sukces. Kiedy wracałam z tych intensywnych trzech dni szkoleń najbliżsi dzwonili z pytaniem: „Jak tam na szkoleniu? Dowiedziałaś się czegoś nowego? Nie żałujesz tego wyjazdu?” Moja odpowiedź jest krótka: „ jak ma się możliwość uczyć się od osoby która prowadzi swoją Agencję Ślubną już 8 lat, prawie najdłużej w Polsce to chyba żadna odległość do przemierzenia ani żadne koszty nie są wymierne do wartości dodanej tego wszystkiego co można się nauczyć.” Natalia Sobieraj ,11-12-13 lipca 2014
     

 

  • Wspaniałe szkolenie, wspaniała atmosfera, wspaniałe konsultantki. Polecam i z całego serca dziękuję. Trzy dni intensywnej nauki połączonej z masą zabawy, dały mi konkretne przemyślenia i bardziej wyraźne plany na przyszłość. Długo się decydowałam, na szkolenie ale ani sekundę nie żałowałam (nawet przez 3h podróży:)). Wiele bym oddała aby moja teraźniejszość była ubarwiona takimi doświadczeniami jakie macie, ale wiem, że wszystko przede mną. Możliwe, że w przyszłości będziemy konkurencją, ale będzie to rywalizacja z przyjemności! Katarzyna Kalend, 16,17,18 maja 2013
     

 

  • Myślałam, że w Kielcach nie może się przydarzyć nic dobrego, ale trzy bardzo intensywne dni spędzone z Dziewczynami z Perfect Moments sprawiły, że zmieniłam zdanie - z zaangażowaniem odpowiadały na KAŻDE pytanie, nie poganiały, nie ucinały tematu, choć starały się pilnować porządku szkolenia, dały radę nas okiełznać (kremem z kukurydzy) :) Podzieliły się z uczestniczkami niesamowitą wiedzą, a 'po wszystkim' służą radą i pomocą. Chyba nigdy nie byłam na szkoleniu prowadzonym przez takie fajne dziewczyny, które dużo wiedziały, ale jednocześnie nie dystansowały się od uczestników. Jeszcze raz wielkie DZIĘKI i absolutnie POLECAM nie tylko Wasze szkolenia! :).Agata Piętak, 26-27-28 kwietnia 2013
     

 

  • Polecam kurs każdemu, kto w przyszłości będzie organizował własny ślub lub myśli nad otworzeniem agencji ślubnej. Niewyobrażam sobie konsultanta ślubnego bez przygotowania merytorycznego! Atmosfera sprzyjająca nauce i jak najbardziej na luzie. Dowiedziałam się wielu konkretów i informacji bardzo istotnych przy organizowaniu komuś wesela. Cieszę się, że pojechałam na kurs właśnie do Perfect Moments. Dziewczyny bardzo sympatyczne i szczere, odpowiadały z cierpliwością na każde pytanie. Kasia Noga-Kamysz, 19-20-21 października 2012
     

 

  • W lipcu 2012 r. odbyłam szkolenie dla Konsultantów Ślubnych, organizowane przez firmę Perfect Moments. Już jadąc na szkolenie intuicyjnie czułam, że dokonałam słusznego wyboru. Oczywiście nie myliłam się. Wszystko zostało zorganizowane perfekcyjnie. Atmosfera podczas szkolenia była znakomita, dziewczyny z Perfect Moments są otwarte, komunikatywne i bardzo życzliwe, z kolei wartość merytoryczna samego szkolenia - nieoceniona. Dowiedziałam się wielu istotnych rzeczy dotyczących organizacji wesel i ceremonii ślubnych. Gorąco polecam szkolenie Perfect Moments zarówno osobom, które chcą rozpocząć pracę w branży ślubnej, jak i samym Parom Młodym, przed którymi stoi nie lada wyzwanie, jakim jest organizacja własnego ślubu i wesela. Edyta Mazur, 27-28-29 lipca 2012
     

 

  • To było wspaniałe szkolenie. Perfekcyjnie przygotowane pod każdym względem. Otrzymałam po szkoleniu więcej niż się spodziewałam. Przede wszystkim uwierzyłam w siebie. Jestem już po jednym szkoleniu i niestety w mojej firmie nic nie ruszyło. Mimo, iż na poprzednim szkoleniu otrzymałam wiele ważnych informacji to jednak byłam przygotowana pod rynek Warszawy. Moja firma działa na terenie śląska. Straciłam wiarę w to, że jeszcze może się udać i właściwie zastanawiałam się czy te szkolenie ma sens. Piszę do tych osób, które są w podobnej sytuacji jak ja i zastanawiają się czy takie szkolenie ma sens skoro firma już działa i nic się nie dzieje. KOCHANE WARTO!!! Minęło dopiero kilka dni od szkolenia, a już w poniedziałek mam umówione pierwsze spotkanie z parą Po prostu zrobiłam to co mówiły dziewczyny…zmieniłam nastawienie. Niby nic, a tak wiele. Wszelkie dokumenty, które otrzymałam po szkoleniu dają mi poczucie bezpieczeństwa i ogromne ułatwienie. Ponadto szkolenie nie kończy się na ostatnim dniu. Dziewczyny piszą, dopytują. Czuję się niezwykle dopieszczona. Kiedy dzwonię-doradzają. Mam nadzieję, że teraz już wszystko się uda. Kochane bardzo Wam dziękuje za to, że dałyście mi wiarę, pomoc i najlepszą wiedzę. Powodzenia dla Was oraz Ani i Wioli.Agnieszka Bojda, 8-9-10 czerwca 2012
     

 

  • Świetne szkolenie zgodne z oczekiwaniami. Mnóstwo wiedzy, ważnych informacji z pierwszej ręki Wiedza zdobyta po szkoleniu – bezcenna. Anna Dworakowska, 30.03-31.03-1.04 2012
     

 

  • Chciałam bardzo podziękować za trzy intensywne dni szkolenia. Nie byłam pewna czego sie w zasadzie po nim spodziewać ale przeszło ono moje najśmielsze oczekiwania. Prowadzone w fajnej atmosferze przez prawdziwe profesjonalistki, bardzo drobiazgowe i merytoryczne. Nie było możliwości żeby sie na nim nudzić choćby minute, czas leciał błyskawicznie. Od razu czuć, że wesela to prawdziwa pasja dziewczyn z Perfect Moments. Szkolenie pozwoliło mi uporządkować i przemyśleć kilka szczegółów, które wcześniej wydawały mi sie nieistotne. Zostałam naładowana olbrzymią dawką pozytywnej energii i naprawdę uwierzyłam że ten pomysł na życie musi sie udać i za to właśnie SERDECZNIE DZIĘKUJE!!! Iwona Dudzieniec Tomczyk, 16-17-18 grudnia 2011
     

 

  • Po ukończeniu szkolenia nie byłam w stanie pozbierać myśli gdyż ten ogrom informacji, wiadomości zdobytych podczas kursu w pierwszej chwili zdawał się mnie przerastać. Potrzebowałam chwili czasu by poukładać wszystko w głowie i wyciągnąć właściwe wnioski. Od rana do wieczora dziewczyny dzieliły się swoją wiedzą i ani razu nie odniosłam wrażenia, że są już zmęczone i nie chcą odpowiadać na nasze pytania. Ich zapał oraz chęć podzielenia się swoją wiedzą zdaje się być niewyczerpalny. Wszystko włącznie z materiałami szkoleniowymi, sposobem przekazywania informacji, jej ilością, życzliwością i wiedzą prowadzących oraz wieloma innymi rzeczami jest godne pochwały i podziękowania. Dziękuję raz jeszcze! Łada Wróblewska, 25-26-27 lutego 2011
     

 

  •  Szkolenie w Perfect Moments odbyłam w czerwcu 2010 roku. Trzy miesiące wcześniej zaczęłam działać jako konsultant ślubny. Zanim to nastąpiło odbyłam szkolenie w innej firmie. Jednak po krótkim czasie stwierdziłam, że jest ono niewystarczające, że mam niepełną wiedzę, że nie znam odpowiedzi na wiele pytań. Teraz mam porównanie i wiem, jak powinno wyglądać profesjonalne szkolenie. Takie właśnie zapewnia firma Perfect Moments. Pozwoliło ono uporządkować i poukładać wszystkie nurtujące mnie tematy. Dziewczyny po kolei wytłumaczyły, jak należy prowadzić taką firmę, jakie powinny być dokumenty agencji ślubnej, jak szukać i pracować z klientami i podwykonawcami i wiele innych. Szkolenie było w pełni satysfakcjonujące, urozmaicone i do tego w przepięknym otoczeniu Świętokrzyskiego Parku Narodowego, w którym mieścił się hotel.Przed szkoleniem myślałam już o zamknięciu firmy, jednak dziewczyny obudziły we mnie na nowo entuzjazm i chęć do działania. I ważne jest to, że wiem, że mogę na nie liczyć.
    Dziękuję Wam bardzo, jesteście cudowne! Agata Marecka, 18-19-20 czerwca 2010

 

  • Szkolenie było zorganizowane i prowadzone na bardzo dobrym poziomie – gratulacje, jesteście bardzo zaangażowane, profesjonalne i dążycie do perfekcji. Jestem bardzo zadowolona z uczestnictwa w tym szkoleniu na pewno będę polecała wasza firmę .Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów. Anna Stokowska, 18-19-20 czerwca 2010
     

 

  • Droga Karino i Marysiu, szkolenie zorganizowane przez PERFECT MOMENTS to profesjonalizm w pełni tego słowa znaczeniu. Nie tylko merytoryczne i bardzo szczegółowo omawiana tematyka konsultanta i koordynatora ślubnego, ale pełna pasji i emocji wiedza poparta przykładami z praktyki zawodowej. Nieocenione wrażenia wyniesione ze szkolenia powodują, że uświadamiam sobie, że marzenia potrafią być tak blisko, trzeba tylko wyciągnąć rękę by je zrealizować. Od szkolenia mija tydzień, a ja ciągle o nim myślę, nie tylko o szkoleniu, ale o realnej możliwości realizacji się w tym zawodzie. To wspaniałe doświadczenie! Monika Zakrzewska, 29-30-31 maja 2009
     

 

  • Szkolenie na konsultantów ślubnych przeprowadzone przez Panią Karinę Komorowską i Panią Marię Zając było bardzo dobrze przygotowane. Obie Panie reprezentowały bardzo wysoki poziom przygotowania merytorycznego w zakresie prowadzonego szkolenia. Od samego początku nawiązały dobry kontakt z grupą, wprowadzając serdeczną i ciepłą atmosferę. W zrozumiały, rzetelny, profesjonalny i co najważniejsze, oparty na wiedzy i doświadczeniu sposób, przedstawiły wszelkie zagadnienia związane z pracą konsultanta ślubnego. Magdalena Cipilińska, 29-30-31 maja 2009
     

 

  • Chciałabym Wam bardzo podziękować za weekend szkoleniowy. Prowadzone przez Was szkolenie nie dość, że znacznie poszerzyło i uporządkowało moją wiedzę z zakresu organizowania ślubów i wesel, to również dzięki miłej i przyjacielskiej atmosferze sprawiło, że z tym większym zapałem i optymizmem dążyć będę do otworzenia własnej agencji ślubnej. Dobór odpowiednich materiałów szkoleniowych oraz duża ilość przykładów "z życia" okazały się nieocenione tak samo jak Wasza solidność w przekazywaniu wiedzy. Życzę Wam dalszych sukcesów, w tym dydaktycznych. Weronika Bergtold, 20-21-22 lutego 2009
©2016 Spinki
Realizacja: eConnect4u