ALL IN ONE - SZKOLENIE DLA KONSULTANTÓW ŚLUBNYCH

Jeżeli szukasz ciekawego zajęcia i chcesz zmienić coś w swoim życiu, a jednym z Twoich pomysłów jest spróbowanie sił w zawodzie konsultanta ślubnego… to musisz wiedzieć, że tak jak w każdym innym zawodzie również i w tym czyha na Ciebie kilka istotnych zagrożeń i pułapek.

A teraz mamy coś dla Ciebie na uspokojenie!

Zapraszamy Cię na szkolenie spełniające Twoje potrzeby. Podczas kursu poznasz najważniejsze informacje dotyczące zawodu konsultanta ślubnego i branży, uzyskasz niezbędną wiedzę potrzebną do postawienia pierwszych kroków w branży ślubnej. Udzielimy kompletnych odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię pytania, rozwiejemy wątpliwości i wskażemy właściwą drogę rozwoju - dzięki czemu nabierzesz pewności siebie oraz silnej motywacji do dalszego działania.

Zamknięta w pigułce wiedza, którą chcemy Ci przekazać, zawiera najważniejsze i najistotniejsze zagadnienia związane z zawodem konsultanta ślubnego. Wszystko, co przekażemy Ci podczas szkolenia, będzie dla Ciebie podstawą i solidnym fundamentem do budowania swojego doświadczenia w tym pięknym, ale też niełatwym zawodzie.

Solidne i rzetelne przekazanie tej wiedzy nie jest łatwym zadaniem, bardzo ciężko jest to zrobić w okrojonym czasie bez wpływu na poziom szkolenia. Dlatego, mając na uwadze najwyższą jakość i wartość merytoryczną, kurs trwa dwa dni – tylko u nas! Poruszamy zagadnienia m.in. związane z pracą konsultanta ślubnego, radzimy jak w rozkręcić i prowadzić własną agencję ślubną, zaprezentujemy elementy sprzedaży usług Premium, nauczymy Cię zarządzania projektem i zespołem oraz przekażemy Ci wiele innych niezbędnych informacji z zakresu branży ślubnej.

Będzie nam bardzo miło gościć Cię na naszym szkoleniu.
Zapraszamy do zapoznania się z programem i terminami szkoleń.

1. Kim jest Konsultant Ślubny? Przedstawienie zawodu Wedding Plannera:

  •  Plusy i minusy zawodu
  •  Kim jest konsultant ślubny (definicja zawodu)
  •  Główne obowiązki konsultanta ślubnego oraz jego rola w organizacji wesel
  •  Dress code konsultanta ślubnego (efekt pierwszego wrażenia, konsultant w trakcie spotkań z klientem oraz w trakcie koordynacji ślubu i wesela)
  •   Prezentacja wybranych konsultantów ślubnych w Polsce i na świecie  (m.in. omówienie ich stron www, przegląd wystąpień oraz realizacji)

2. Analiza rynku ślubnego w Polsce:

  •  Rynek ślubny w Polsce i jego charakterystyka (specyficzna branża weselna – omówienie),
  •  Mity o zawodzie konsultanta ślubnego (jak to przeszkadza nam w pracy?)
  •  Produkt: wesele (czym różni się wesele zorganizowane na własną rękę od tego zorganizowanego przez profesjonalnego konsultanta ślubnego?)
  •  Polskie Stowarzyszenie Konsultantów Ślubnych (czym jest, kogo zrzesza, jak się dostać, jak zdać egzamin, jakie są korzyści?)

3. Założenie Agencji Ślubnej:

  •  Koszty początkowe przy zakładaniu agencji ślubnej
  •  Koszty utrzymania agencji ślubnej w skali miesiąca i roku
  •  Jak zacząć sprzedawać bez portfolio ?
  •  Jak zacząć budować swoje portfolio?
  •  Jak zbudować ofertę cenową?

4.  Etapy współpracy z klientem:

  •  Pierwszy kontakt (mailowy i telefoniczny) – ćwiczenie
  •  Przyjazna komunikacja
  •  Przygotowanie materiałów do spotkania z klientem
  •  Ankieta (jak ją stworzyć i omówić?)
  •  Pierwsze spotkanie z Klientem – ćwiczenie
  •  Przygotowanie kosztorysu uroczystości – ćwiczenie
  •  Oferta, zakres usług, wyliczenie ceny za usługę konsultanta ślubnego
  •  Umowa z klientem (dokładne omówienie każdego paragrafu)
  •  Harmonogram/terminarz (czyli co i w jakiej kolejności należy organizować?) – ćwiczenie
  •  Trudne sytuacje (rozmowy konsultant – klient, rozwiązywanie problemów)
  •  Przedstawianie i porównywanie ofert podwykonawców
  •  Zarządzanie budżetem weselnym
  •  Rozliczenia z klientem po weselu
  •  Współpraca z wymagającymi klientami (w tym klientami VIP)

5. Współpraca z podwykonawcami:

  •  Weryfikacja i ocena podwykonawców (ich jakości i konkurencyjności)
  •  Budowanie bazy podwykonawców
  •  Ceny w branży weselnej (omówienie CENNIKÓW i OFERT wszystkich najważniejszych podwykonawców)
  •  Umowy (omówienie przykładowych umów z lokalem, zespołem, fotografem, kamerzystą, florystyką, itd.)
  •  Współpraca z lokalami (rodzaje lokali, problemy we współpracy)
  •  Współpraca z fotografami i kamerzystami (jak oglądać portfolio, korzyści dla agencji ślubnej)
  •  Współpraca z florystkami, firmami dekoratorskimi (kto projektuje ślub?)
  •  Współpraca z obsługą techniczną (scenografie, oświetlenie, nagłośnienie, firmy namiotowe, itd.)
  •  Współpraca z zespołem i DJem (jak ocenić ich pracę?)
  •  Współpraca z podwykonawcami zatrudnionymi bezpośrednio przez klientów (trudności organizacyjne)
  •  Rozliczenia z podwykonawcami
  •  Rozwiązywanie problemów z podwykonawcami

6. Rodzaje ślubów w Polsce:

  •  Rodzaje ślubów (kościelne, w różnych obrzędach, urzędowe, międzynarodowe)
  •  Formalności ślubne (urzędowe, kościelne, nietypowe, np. międzynarodowe)
  •  Śluby w plenerze
  •  Śluby symboliczne i humanistyczne
  •  Zwyczaje ślubne oraz tradycje

7. Organizacja ślubu:

  •  Ślub w kościele, w USC (jak rozmawiać z księdzem/urzędnikiem?)
  •  Ślub symboliczny, humanistyczny, z aktorem
  •  Ślub plenerowy (plan B)
  •  Jak dobrze wybrać miejsce na ceremonię?
  •  Oprawa muzyczna ceremonii (to nie może być przypadkowe!)
  •  Oprawa florystyczna (co wolno, a czego nie w kościele? na co warto wydać pieniądze?)
  •  Porady organizacyjne

8. Organizacja przyjęć weselnych:

  •  Tradycyjne wesele
  •  Nowoczesne przyjęcie weselne
  •  Niekonwencjonalne przyjęcie ślubne
  •  Wesele plenerowe (jak organizować, jak przygotować budżet, firmy namiotowe i cateringowe, ogromne przedsięwzięcie – jak się zabezpieczyć?)
  •  Planowanie i organizacja przyjęć
  •  Jak dobrze wybrać miejsce na przyjęcie weselne?
  •  Jak ustawić stoły i bufety?
  •  Jak rozmieścić gości przy stołach?
  •  Gdzie powinna siedzieć obsługa?
  •  LOGISTYKA Pary Młodej i gości (noclegi, transporty – zarządzanie i planowanie)
  •  Muzyka na przyjęciu (dobór repertuaru)
  •  Najciekawsze atrakcje na przyjęcia
  •  Papeteria ślubna (karty menu, winietki, tablica z rozsadzeniem gości, księga gości, itd.)
  •  Jakie prezenty dla gości i rodziców się sprawdzają?
  •  Porady organizacyjne – klienci, podwykonawcy i goście

9. Koordynacja dnia ślubu:

  •  Czym jest koordynacja?
  •  Tworzenie scenariusza
  •  Schemat tygodnia pracy koordynatorów ślubnych
  •  Zasady pracy podczas koordynacji
  •  Zarządzanie podwykonawcami i gośćmi
  •  Rozwiązywanie bieżących problemów
  •  Jak sobie radzić w sytuacjach stresujących
  •  Niezbędnik koordynatora ślubnego
  •  Koordynacyjne case study

10. Stylizacja ślubu i przyjęcia:

  •  Ślubny design
  •  Trendy ślubne
  •  Jak dobrać odpowiednią stylizację do pary młodej?
  •  Różnice pomiędzy dekoracją a projektowaniem przyjęcia
  •  Projektowanie przyjęcia
  •  Jak znaleźć sposób na stylizację?
  •  Największe stylizacyjne trudności
  •  Stylizacja pary młodej – trendy

11. Ślubny savoir vivre:

  •  Papeteria ślubna (jak zapraszać, co powinno być w treści kart menu, gdzie kładzie się winietki?)
  •  Wokół stołu (jak powinien być nakryty, jak powinien wyglądać, co jest eleganckie, a co tylko modne? Zwyczaje obowiązujące przy stole)
  •  Jak dobrać odpowiednie menu? (bardzo obszerny temat)
  •  Napoje (alkoholowe i bezalkoholowe, w czym i do czego je serwujemy?)
  •  Dobre maniery Pary Młodej
  •  Dobre maniery gości
  •  Dobre maniery konsultanta ślubnego
  •  Rozwiązywanie problemów: Para Młoda – Rodzice
  •  Jak usadzić gości?
  •  Co wypada, a czego nie?
  •  Formy przyjęć w dyplomacji
  •  Powitanie
  •  Wymiana wizytówek
  •  Netykieta czyli savoir-vivre w internecie

12. PR/Marketing Agencji Ślubnej:

  •  Identyfikacja wizualna firmy (kolory w marketingu, branding)
  •  Strona www (podstawa funkcjonowania agencji ślubnej)
  •  Klient agencji ślubnej – klient docelowy (jak go określić  i jak go znaleźć?)
  •  Analiza konkurencji (analiza nazw, logo, stron www i reklam)
  • ​​​​​​​ Komunikacja zewnętrzna agencji ślubnej  (podwykonawcy, media, klienci)
  •  Rynek mediów (internet, prasa, telewizja)
  •  Działania marketignowe i PRowe
  •  Sposoby dotarcia do potencjalnych klientów (jak zdobyć pierwszego klienta?)
  •  Budowanie marki (korzyści z dobrego wizerunku firmy i sprzedaż usługi dobrej jakości)
  •  Social media – rodzaje, analiza korzyści
  •  Niezbędne działania: pozycjonowanie, kampanie AdWords, płatne reklamy w internecie, akcje promocyjne, konkursy branżowe i targi branżowe
  •  Jak dobrze prowadzić bloga firmowego?

Dodatkowe zajęcia podczas szkoleń oraz ćwiczenia :

  • Na przykładzie filmów z naszych realizacji omawiamy najistotniejsze szczegóły związane z organizacją ślubów i przyjęć weselnych
  •  Prezentujemy i omawiamy najciekawsze zdjęcia ślubne oraz jak rozpoznać profesjonalną fotografię
  •  Omawiamy na konkretnych przykładach jak stworzyć kreatywną i spersonalizowaną papeterią ślubną
  •  Na bazie ćwiczeń uczymy się jak skutecznie poruszać się w zawodzie konsultanta ślubnego:
     
  •  pierwszy kontakt z klientem
  •  sprzedaż usług Premium
  •  negocjacje z klientem oraz podwykonawcami
  •  wycena swojej pracy

     Tworzenie skutecznej oferty sprzedażowej
  •  wiarygodny kosztorys
  •  ankieta pary młodej
  •  scenariusz przyjęcia

W cenie szkolenia otrzymujesz:

  •  obszerną książkę szkoleniową z opisem wszystkich zagadnień poruszanych na szkoleniu - nie jest to zwykła książka z pokazem slajdów ze szkolenia, tylko czysta wiedza przelana na papier! Nasi absolwenci cenią sobie to najbardziej i nie dostaną tego gdzie indziej!
  •  wszystkie niezbędne dokumenty, na których pracuje konsultant ślubny (umowy z klientami, podwykonawcami, harmonogramy, kosztorysy, scenariusze)
  •  bazę podwykonawców na cały kraj
  •  pendrive ze wszystkimi slajdami ze szkolenia
  •  certyfikat ukończenia szkolenia

W cenie szkolenia - kawa, herbata, napoje, przekąski, owoce, bufet słodki, obiady. Bardzo łatwy dojazd z każdego zakątku kraju - szkolenie odbywa się w centrum Kielc, 3 min. pieszo od dworca PKP, PKS, 10 min. pieszo od hotelu IBIS w cenie 130zł/doba ze śniadaniem.

Cena szkolenia: 1990 zł.

  •  zaliczka 500 zł wpłacana po potwierdzeniu przez nas zgłoszenia
  •  reszta kwoty płatna gotówką w dniu rozpoczęcia szkolenia lub przelewem
  •  10% rabatu dla zgłoszenia dwóch i więcej osób
  •  dowodem zapłaty jest paragon lub na życzenie faktura

Najbliższe terminy

Poznań


Termin: 28-29 październik 2017
Miejsce: Hotel VIVALDI Poznań

Warszawa


Termin: 04-05 listopad 2017
Miejsce: Hotel IBIS Warszawa Centrum

Gdańsk


Termin: 18-19 listopad 2017
Miejsce: Hotel IBIS Gdańsk Stare Miasto

Katowice


Termin: 02-03 grudzień 2017
Miejsce: Katowice, Centrum
Wczytaj więcej

Dlaczego u Nas?


Nasi trenerzy to zespół doświadczonych wedding plannerów, specjaliści od marketingu, PRu, zarządzania i sprzedaży, którzy dzielą się podczas szkoleń swoją obszerną wiedzą, popartą ogromnym doświadczeniem.

Dowiedz się więcej

dla kogo?


Akademia Pani SPINKI to szkolenia dla WSZYSTKICH zainteresowanych poszerzaniem wiedzy na temat branży ślubnej, którzy chcą wiedzieć więcej o organizacji ślubów: przyszłych konsultantów ślubnych, panien młodych, właścicieli...

Dowiedz się więcej

referencje


Zaczęliśmy szkolić jako pierwsza agencja ślubna w Polsce – już w 2008 roku! Program dostosowujemy do wciąż rozwijającej się branży ślubnej – do czego przyczynia się także Akademia Pani SPINKI.

 

Dowiedz się więcej

Szkolenia prowadzą

Karina Ciosk

W 2006 roku stworzyła markę Perfect Moments, realizując swoje marzenia i ambicje. Przez lata zdobywała doświadczenie, poszerzała horyzonty, zapraszała do współpracy na zasadach franczyzy najlepszych wedding plannerów. Jako jedna z pierwszych polskich konsultantek ślubnych zaczęła dzielić się swoją wiedzą podczas szkoleń. Wraz z pozostałymi konsultantkami-SPINKAMI zorganizowała kilkaset ślubów i wesel, a także przyjęć rodzinnych, biznesowych i eventów. Branża ślubna i eventowa nie mają przed nią żadnych tajemnic: wie, jak zorganizować każde przyjęcie, jak znaleźć najlepszych podwykonawców oraz jak spiąć wszystko w jedną spójną koncepcję. Karina to serce i mózg operacyjny SPINEK. Ma ku temu podstawy: ukończyła Uniwersytet Warszawski oraz Prywatną Szkołę Businessu i Administracji w Warszawie. Jest specjalistką ds. organizowania i spinania najbardziej stylowych imprez, miłośniczką poznawania trendów i czerpania z nich inspiracji, mistrzynią savoir-vivre’u. Przede wszystkim jednak Karina to pasjonatka i wizjonerka – każde przyjęcie, każdy ślub i każdy event przemieni w niepowtarzalne wydarzenie. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się nie tylko ze swoimi klientami i podczas szkoleń, ale także z mediami. Karina często zapraszana jest do programów radiowych i telewizyjnych jako ekspert, dzięki czemu aktywnie promuje zawód wedding plannera i jego rolę w organizacji ślubu i wesela.

Agata Papież

Agata to organizatorka ślubów z powołania Wizja, pasja, kreatywność, dbałość o detale, precyzja, komunikatywność. To cechy Agaty właścicielki oddziału Małopolskiego Spinek , ogromna wiedza jaką zdobyła podczas pracy w międzynarodowych korporacjach oraz zmysł artystyczny powodują że wesela przez nią organizowane są spinane perfekcyjnie a Pary Młode z dużą empatią wspominają ten dzień .
©2016 Spinki
Realizacja: eConnect4u