Jak wygląda praca ze SPINKAMI?

Poczujecie się komfortowo i bezpiecznie

Ja negocjuję i przygotowuję, a Wy podpisujecie umowyPrzed podpisaniem umów z zatrudnianymi podwykonawcami, dostajecie je do własnej analizy i poprawek. Jeżeli dacie mi pełnomocnictwo podpiszę je za Was. 
Macie pełną kontrolę nad wydatkamiNa każdym etapie organizacji, trzymam się zatwierdzonego przez Was kosztorysu. Bezpośrednio płacicie podwykonawcom za ich usługi. Mnie tylko za moją pracę.
Wy wybieracie Wy decydujecieOtrzymujecie ode mnie nielimitowaną ilość sprawdzonych podwykonawców. To Wy decydujecie kogo chcecie zatrudnić. Ja doradzam i podpowiadam rozwiązania.
Dogodne rozliczeniaZa usługi podwykonawców płacicie w dniu ślubu lub po nim. Płatność za moje usługi rozbijamy na dogodną dla Was ilość transzy.
Bezpieczeństwo ew. przesunięcia terminuW przypadku przesunięcia terminu wesela zajmuję się kompleksowo wszystkimi sprawami z tym związanymi. Nie tracicie wpłaconych zaliczek.
Masz pełną kontrolę nad wydatkamiPracujemy na wybranym przez Was kosztorysie i przez cały czas pilnuję zakładanych w nim kosztów. O każdej zmianie jesteście informowani.
Bezpieczna umowaJestem dla Was. Moja umowa chroni przede wszystkim Wasze interesy. Jest jasna, krótka i przejrzysta, bez kruczków prawnych.
Moja dostępność bez ograniczeńJestem dostępna wtedy kiedy tego potrzebujecie i bez żadnych limitów. 
Krótki czas organizacjiJeżeli tylko tego oczekujecie, czas organizacji wesela może trwać nawet 4 tygodnie. Najczęściej jest to od pół do jednego max. 2 lat . Zależy on tylko od Was.
Stylizuję  ślub i weseleKreuję i spinam wszystko. Od papeterii poprzez dekoracje, światło, muzykę, suknie ślubną, krawców, a kończywszy na stylowych dodatkach podkreślających charakter przyjęcia.
Personalizuję  wesele dla Was   Wszystkie elementy spinam pod Wasz styl i personalizuję go dla Was indywidualnie. 
Język Angielski Wesela międzynarodowe to nie problem. Dzięki znajomości języków z powodzeniem organizuję śluby międzynarodowe.

Co może wchodzić w zakres naszej pracy? Praktycznie wszystko!

Jak to robimy?
To pewne i wypracowane przez 16 lat rozwiązania

Formalności Kościelne i urzędowe
Wskażę Wam co i kiedy należy załatwić

To jedyny moment kiedy prawdopodobnie będziecie musieli sami zadbać o formalności. Ja będę pilnować wszystkich terminów i przypominać o nich. Ale nie martwcie się! W sprzyjających okolicznościach będę mogła pomóc Wam przy organizacji również tego elementu.

Obraz

Miejsce przyjęcia weselnego
Nie musicie się spieszyć. Jest w czym wybierać

To jest kluczowy moment. Najwięcej Par Młodych popełnia w tym miejscu błąd odbijający się konsekwencjami stresu i dopłacaniem za usługi, które powinny być zawarte w cenie wynajmu lokalu. Wiem co jest istotne, znam pomysły lokali na ukrywanie kosztów oraz zaniżanie jakości obsługi. Wynegocjuję dla Was najlepsze warunki.

Obraz

Miejsce ceremonii zaślubin
Mam kilka ciekawych rozwiązań

Wybór Kościoła jest oczywisty i zgodny z naszą tradycją. Są jednak inne możliwości jeżeli nie możecie lub nie chcecie wziąć ślubu kościelnego. Zaproponuję Wam urocze miejsca lub zaaranżuję w magiczny i romantyczny klimat te, które znacie. Polecę mistrza ceremonii, który udzieli ślubu humanistycznego z Waszą osobistą przysięgą. Wzruszenie wszystkich sięgnie zenitu.

Obraz

Stylizacja ślubu i wesela
Wasze wesele będzie stylove i wyjątkowe

Na podstawie Waszych oczekiwań oraz moich pomysłów i rozwiązań stworzę stylizację z klasą. Bez sztampy i przepychu. Cenię sobie minimalizm i zachowanie dobrego stylu, łączącego cechy Pary Młodej. Personalizuję ślub i wesele w niepowtarzalną magię. Począwszy od papeterii, poprzez suknie ślubną, garnitur po dekoracje, oświetlenie, muzykę oraz menu dopełniające ucztę dla zmysłów smaku.

Obraz

Oprawa muzyczna
Tańce i zabawa w wybornym klimacie

Cenię sobie wysoką jakość w każdym elemencie. Zarówno podczas ceremonii zaślubin jak i podczas wesela możecie być pieszczeni wyjątkowymi dźwiękami i klimatem. Prawdziwi muzycy z pasją, zagrają jak w oryginale największe przeboje. Nogi będą rwać się do tańca, a ręce do oklasków. Wyśmienita zabawa do białego rana jest gwarantowana.

Obraz

Tort i bufet słodki
Uczta dla smakoszy słodkości

Sama jestem zagorzałą fanką słodkości. Zaproponuję Wam cukiernie, które wchodzą na wyżyny swojego rzemiosła. Przed ostatecznym wyborem posmakujecie kilku wizji cukiernictwa, od tradycyjnej po nowoczesną. Wybitni cukiernicy niczym artyści stworzą dla Was niepowtarzalne smaki, a ja ubiorę je w niecodzienną oprawę bufetów słodkich.

Obraz

Drink Bar & Bariści
Smaki, które goście zapamiętają

Dopełnieniem dobrej zabawy mogą być profesjonalni barmani. Tworząc swoje kompozycje smaków, wybierają tylko naturalne składniki . Dla bardziej wytrawnych przygotują drinki z wysokiej jakości trunków. Z kolei doświadczeni bariści, ze specjalnie wyselekcjonowanej mieszanki ziaren, zaparzą idealną kawę. Opowiedzą o jej gatunkach, pochodzeniu, sposobach zaparzania i pokażą sztukę Latte Art.

Obraz

Fotograf
Zatrzymane chwile w świetle obiektywu

Powinien być nie tylko i aż fotografem. Powinien być artystą oddającym klimat tego wyjątkowego dnia i osobowość Pary Młodej. Chemia pomiędzy nim, a Młodymi pokaże w obiektywie niepowtarzalne chwile i w magiczny sposób uwieczni je dla pokoleń. Jest bardzo dużo fotografów, ale ja mam dla Was najlepszych.

Obraz

Film o miłości
Wracajmy do tych chwil przez długie lata

Czy nie będzie piękne pokazać naszym dzieciom i wnukom jak wyglądaliśmy kiedyś? Kim byliśmy? Jak piękny był nasz ślub i nasza miłość? Prawdziwy filmowiec uchwyci nie tylko obraz, ale także dźwięki. Napisze historię tego dnia i uwieczni ją w kadrach opowieści o miłości. Zaproponuję Wam prawdziwych filmowców artystów, którzy wycisną łzy z największych twardzieli.

Obraz

Logistyka Pary Młodej i gości
Na czas na miejsce na pewno

Wszystkie sprawy logistyczne w moich rękach. Zaplanuję, zorganizuję i skoordynuję transporty dla gości oraz transfery z lotniska. Znajdę najlepszą ofertę noclegową i zrobię rezerwację. Zadbam o informatory dla gości i będę ich przewodnikiem. Zorganizuję transport na miejsce wesela oraz powroty. Jeżeli zdecydujecie się wynająć auto do ślubu, pokażę Wami sprawdzone oferty od stałych dostawców.Każde auto. Retro, nowoczesne, a może konie, motorówka, czy helikopter? Nie musicie się niczym martwić. Zaopiekuję się wszystkim.

Obraz

Atrakcje, konferansjer i gwiazdy wieczoru
Chcielibyście gwiazdę wieczoru ? A może inne ciekawe atrakcje.

Atrakcyjność tworzą już same dekoracje, pyszne menu wyśmienite drinki i świetna muzyka. Profesjonalny konferansjer nie nachalnie i z klasą może poprowadzić Wasze wesele. Jeżeli życzylibyście sobie czegoś więcej, mam pełen worek atrakcji do wyboru. A może chcecie gwiazdę wieczoru? Z wielką przyjemnością to zorganizuję.

Obraz

Upominki dla gości
Pozostawcie po sobie miłe wspomnienia

Upominki dla gości podobnie jak atrakcje nie są konieczne, ale możemy je oczywiście zorganizować. Jeżeli będziecie sobie tego życzyć zaproponuję takie, które będą Waszymi spersonalizowanymi upominkami i miłą pamiątką ślubu.

Obraz

A jak wygląda organizacja ślubu i wesela?
Składa się z czterech etapów.

Krok 1:

Bezpłatne konsultacje bez zobowiązań. Kosztorys, harmonogram, scenariusz, oferta.

Przeprowadzamy godzinną rozmowę na skype, w moim biurze lub w innym odpowiednim dla Was miejscu. Opowiecie mi o sobie i czego oczekujecie, a ja powiem Wam jak wygląda moja praca i organizacja wesela. Od czego zacząć, co po kolei powinno się organizować i w jakim czasie. Na co zwrócić szczególną uwagę. Dla mnie najważniejsze jest, abyście czuli się bezpiecznie i że organizacja Waszego ślubu będzie w dobrych rękach.

Słucham Waszych pomysłów – być może macie już jakąś wizję wesela. Opowiecie mi o niej i o wszystkim czego chcecie i oczekujecie. Jestem uważnym słuchaczem. Już wtedy narodzą mi się pierwsze pomysły, a potem…

Pokażę Wam moje wstępne propozycje – Znając Wasze oczekiwania, zaprojektuję i pokażę Wam jak może wyglądać ten magiczny dzień. Wskażę rozwiązania jakimi będziemy mogli sprytnie zorganizować wesele. Przygotuję wstępną wizualizację wesela, miejsca, styl i wstępne dekoracje i…

Przygotuję kosztorys organizacji wesela – żebyście czuli się bezpiecznie, dostaniecie dokładną wycenę kosztów organizacji, która może być załącznikiem do umowy. Będziemy się go trzymać podczas organizacji, ale w każdej chwili możecie obniżyć koszty lub je zwiększyć. Potem…

Podejmujecie decyzje – konsultujemy wstępne pomysły i kosztorys wesela. Ustalamy początkowe założenia odnośnie stylu i określamy budżet wesela. Sprecyzujemy zakres moich obowiązków i wynagrodzenie za moją pracę. Omówimy umowę i otrzymacie ją do analizy. Po podjęciu przez Was decyzji o zatrudnieniu mnie podpisujemy umowę. Bez względu na to jaka ona będzie, ten etap jest bezpłatny.

Obraz

Krok 2:

Planowanie.

To jest kluczowy etap organizacji wesela, podczas którego określamy priorytety. Dla mnie to bardzo istotne, aby poznać Was jak najlepiej. Wasze zainteresowania, pasje. Chcę poznać Wasze gusta.. Czy jesteście raczej konserwatywni, czy bardziej szaleni. Czy jesteście otwarci na odważne decyzje, czy wolicie zachowawczość. Czy jesteście intro czy ekstrawertykami. Chcę poznać Wasze charaktery i Waszą historię. To wszystko pozwoli mi na spersonalizowanie ślubu i wesela w taki sposób, aby pokazać jakimi osobami jesteście i że Wasza miłość jest wyjątkowa.

Harmonogram prac – pracuję wg ścisłego harmonogramu. Będziecie wiedzieć co i kiedy będzie organizowane. Więc do dzieła 🙂

Proponuję miejsca na ślub i wesele – dostaniecie tyle propozycji ile potrzebujecie. Będziemy jeździć na wizje lokalne i wybierzemy najlepsze miejsce dla Was. Jeżeli miejsce ślubu i wesela już znacie, dla pewności zaproponuję alternatywne piękne lokalizacje. Przed wyborem analizuję dokładnie oferty oraz układam wstępnie menu i negocjuję warunki.

Dobieramy podwykonawców i dopieszczamy styl wesela – Kreuję wesela w różnych stylach. Mogę je również dla Was połączyć w piękne kompozycje i detale. Otrzymacie kilka propozycji stylizacji wesela i wybierzecie najlepszą dla Was. Zaprojektuję każdy szczegół. Wszystko będzie spójne i zaaranżowane w dobrym stylu i z klasą. Jeżeli będziecie tego potrzebować, powiem gdzie zamówić piękną suknię ślubną oraz szyty na miarę garnitur. Stylizacja to również odpowiednia dla Was muzyka na ślub i wesele oraz profesjonalne oświetlenie. Kompozycja menu i sposób jego podania zaostrzą apetyty. Wyśmienite drinki ugaszą pragnienie. Wszystko czego będziecie doświadczać w tym dniu wpływać będzie na unikalny styl wesela.

Obraz

Krok 3:

Organizowanie.

Spinam stylove przyjęcie

Podczas całej organizacji podpowiadam, wskazuję, doradzam, słucham, ustalam, negocjuję, kontroluję i pilnuję żeby wszystkie zaplanowane sprawy zostały wykonane zgodnie z planem.

Nie musicie się niczym zajmować poza podejmowaniem decyzji. Będziecie mieć wgląd do wszystkiego co robię i możecie kontrolować moją pracę. Zawsze proponuję sprawdzonych podwykonawców. Ludzi, których darzę zaufaniem i jestem pewna wysokiej jakości usług.

Jeżeli będziecie mieć swoje pomysły chętnie podejmę się analizy. Nie musicie wybierać tylko tych, których ja będę proponować. Moja wiedza oraz szerokie kontakty w branży pozwolą na szybką weryfikację pracy, tych których sami wskażecie.

Będziemy zatrudniać tylko wybranych przez was podwykonawów. Priorytetem dla będzie pilnowanie kosztorysu, abysmy mieli pełną kontrolę nad budżetem. Jeżeli tak zadecydujecie wysokość jego może wzrosnąć lub zmaleć,bez dodatkowych konsekwencji.
Po właściwym doborze podwykonawców będę przygotowywać umowy do podpisania. Będziecie to robić w imieniu własnym. Jeżeli jednak zdecydujecie inaczej, to na podstawie pełnomocnictwa i po akceptacji przez Was zapisów umów, będę mogła podpisywać je w Waszym imieniu.

Obraz

Krok 4:

Koordynacja.

Koordynuję dzień ślubu – znając zakres obowiązków dobieram odpowiednią ilość koordynatorów i zdarza się, że już nawet na kilka dni przed przyjęciem koordynujemy prace organizacyjne na miejscu ceremonii i wesela. W dniu ślubu i przed nim jesteśmy przez cały czas do Waszej dyspozycji. Spinamy wszystko, co się w tych dniach dzieje. Podczas ostatecznych przygotowań jest setki spraw do skoordynowania. Również w tych dniach pracujemy wg. wcześniej nakreślonego scenariusza, podzielonego na konkretne zadania dla wszystkich zaangażowanych w koordynacje. W dniu ślubu jeden główny koordynator jest cały czas w kontakcie z Wami i to on wie o wszystkim, co się dzieje w danej chwili. Co zostało wykonane i co jeszcze przed nami. Na tym etapie nie musicie angażować się w nic co zostało zaplanowane. Możecie się spokojnie relaksować.

Obraz

Obraz

 

Zastanawiacie się jak spinamy stylove śluby i wesela?

 

To przede wszystkim praca zespołowa. Jedna osoba nie jest w stanie zapanować nad wszystkim. Profesjonalna organizacja wesela to długie godziny konsultacji, planowania, kreowania i dopieszczania setek spraw.

 

Szczególnie w dniu ślubu i na kilka dni przed nim, kiedy następuje kumulacja spinania wszystkiego co organizowaliśmy do tej pory.

 

Doświadczenie, kreatywność i profesjonalizm to nasze największe atuty.

 

 

 

Wspólnie dopilnujemy, żeby dzień ślubu był dla Was i Waszych bliskich dniem wyjątkowym.

 

Kreujemy śluby w różnych stylach
Lubimy łamać stereotypy

 

REFERENCJE

Nasz ślub miał być wyjątkowy – tak myślą wszystkie pary, ale dla nas miało to szczególne znaczenie. Oboje po przejściach i rozwodach tym razem mielismy zrobić wszystko jak należy. Miało być tak jak my chcemy, a nie tak jak zdecydowali rodzice lata temu. I przede wszystkim miało być pięknie. Oboje zapracowani i trochę przerażeni całym tak zwanym rynkiem ślubnym, ilością ofert i świadomością ze nie będziemy mieli czasu żeby wszystkiego dopilnować. Narzeczony ciagle w rozjazdach z ufnością oddal wszystkie sprawy organizacyjne w moje ręce, a ja spanikowałam. Wymarzyłam sobie ślub w plenerze i przyjęcie zaraz po nim, najlepiej w tym samym miejscu i koniecznie w miejscu z klimatem. I wtedy pojawlia się myśl ze przecież istnieje zawód „konsultantka ślubna” i zaczęły się poszukiwania. 

Agencja Spinki, a wtedy jeszcze Perfect Moments od początku zrobiła na mnie pozytywne wrazenie. Poczytałam recenzje, obejrzałam relacje i poprosiłam o spotkanie. Wlaścicielka Pani Karina okazała się „siłą spokoju” i w trakcie pierwszego spotkania zdecydowaliśmy się podpisać umowę. I to była własciwa decyzja. Karina i jej mąż Norbert spięli wszystko perfekcyjnie. Zarządzali nie tylko podwykonawcami, ale też moimi emocjami ☺. Dyrektor w korporacji nie jest łatwym klientem! ale Karina poradziła sobie ze mną wspaniale ☺. Z perspektywy czasu najważniejsza okazała się pomoc w wyborze podwykonawców i negocjacje z samym obiektem „Endorfina” w Warszawie. Zespół barmanów nasi goście pamietają do dziś ( mineły prawie 3 lata od tego momentu ), a my z łezką w oku przeglądamy zdjęcia zrobione przez Pana Mariusza. Dzięki niemu mamy wspaniałą pamiątkę w postaci albumów, a nawet nie zauważyliśmy, że był z nami od rana. Nawet nasze koty mają piękne portrety ☺Podsumowując – jeśli jesteście zapracowani, zaufajcie ludziom którzy wiedzą o organizacji ślubów wszystko, a tacy właśnie są Karina i Norbert. Minęło już trochę czasu, a my wciąż spotykamy się i z dumą możemy o nich powiedzieć „Nasi Przyjaciele”.

Joanna & Roman

Obraz

Już minęło kilka miesięcy, ale wreszcie mamy chwilkę na to, aby podziękować Karinie oraz jej zespołowi Spinek za pomoc w spięciu Naszego wesela. ☺️ Dziewczyny spisały się na medal! Od początku wszystkie spotkania, oraz dalsza komunikacja przebiegały bez żadnych problemów. Karina wysłuchiwała wszystkich Naszych pomysłów i później je realizowała. Natomiast, sam dzień ślubu i wesela nie mógł udać się lepiej! Dziewczyny miały nie lada wyzwanie żeby zapanować nad tyloma gośćmi, ale dały radę bez problemu. Wszyscy świetnie się bawili i bez przerwy wspominają ten piękny dzień, który nie udał by się bez organizacji i koordynacji Spinek! Dziękujemy!

Marysia i Marcin

Obraz

Spinają profesjonalnie, dzięki Karina! Pamiętam naszą pierwszą rozmowę z Kariną, przed którą zupełnie nie byłem przekonany że potrzebujemy konsultanta ślubnego i szczerze powiedziałem Karinie, żeby mnie przekonała. Już po paru minutach i wszystkich pytaniach które mi zadała dotyczących organizacji wesela wiedziałem, że to dobry wybór. Karina ma niesamowite doświadczenie w organizacji ślubów i wesel, zna mnóstwo podwykonawców, jest otwarta na pomysły, a i czasem szczerze powie że coś nie do końca pasuje, albo czegoś może być za dużo. Dziękujemy za przepiękną ceremonię i wesele w Pałacu Zdunowo. Było cudownie, a planowanie i komunikacja na odległość nie były przeszkodą w spięciu tego pięknego dnia. Polecamy!

Leila i Adam

Obraz

My tu gadu gadu a coś trzeba napisać… i to trzeba napisać Coś Wielkiego!!! Bo Spinki są Wielkie!!! Ogromne, Gigantyczne!!! Karina wraz z Mężem podołają nawet najcięższym zadaniom!!! Są to Wspaniali Ludzie na Swoich stanowiskach, którzy wiedzą co robią!!! Naprawdę inni mogliby sie uczyć!!! Karinko jeszcze raz Wam Baaaaaardzo Dziękujemy!!! Jesteście Mistrzami w Swoim Fachu!!! Polecę Każdemu!!! i na koniec moje hasło: „Tak jak Wam Spinki zepną wesele to innych firm będzie niewiele!!!” Mistrzowie nad Mistrzami!!! Kochamy i Dziękujemy!!!

Joasia & Matys

Obraz

Ja jako osoba baaaardzo wymagająca mogę powiedzieć jedno: REWELACJA! Karina chciała, abyśmy czuli się na własnym weselu jak goście i dokładnie tak było. Zero stresu, zero niedociągnięć, wszystko dopięte na ostatni guzik Dziękujemy Wam SPINKI za zorganizowanie nam przecudownego wesela i bez wahania polecimy Was teraz wszystkim znajomym!

Basia & Marcin

Obraz

Karina dziękujemy Ci raz jeszcze za wszystko!!!! Cały czas mam ciarki na ciele, bo było po prostu perfekcyjnie. Wszyscy goście zachwyceni, dzwonią wciąż i się nie mogą nachwalić. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, naprawdę lepiej być nie mogło. Wszystko w każdym calu dopracowane. Zdecydowanie warte każdej złotówki:) Dziękujemy!!!!!!

Aleksandra & Konrad

Obraz

Chcielibyśmy z całego serca podziękować za pomoc w organizacji naszego wesela. Według nas i gości było to najlepsze wesele, jakie można sobie wyobrazić. Usłyszeliśmy tyle komplementów, że aż się tego nie spodziewaliśmy. Mnóstwo osób mówi nam, ze to najlepsze wesele w ich życiu i ciężko będzie je przebić. Wiedzieliśmy ze będzie pięknie, ale nie aż tak. Zachwyceni są wszyscy, od znajomych, po wszystkie babcie, ciocie i wujków. Dobraliśmy dzięki Wam najlepszych wykonawców, fotografka najlepsza na świecie, muzyka była genialna, drinki przepyszne, tort również, oczywiście jedzenie i cały Boathouse to poezja aaa no i jak zobaczyliśmy dekoracje to mało się oszaleliśmy z zachwytu. Dziękujemy jeszcze raz!

Justyna i Tomek

Obraz

Karina odwaliła kawał dobrej roboty! Zorganizowała nam najlepszą imprezę. Dopięła wszystko na ostatni guzik. Komunikacja z Nią była perfect! Poza tym jest idealną bizneswomen, ogarnia kilka rzeczy naraz. Wszystko robi ze spokojem i uśmiechem. Zaproponowała nam wielu podwykonawców z których byliśmy bardzo zadowoleni. Z pewnością będziemy polecać Spinki innym

Kamila i Przemek

Obraz

Bardzo dziękujemy za organizacje oraz obecność na naszym ślubie i weselu. Wyszło pięknie i było wspaniałe. Cała obsługa spisała się na medal. Florystka zrobiła dzieło sztuki na stołach. DJ był niezastąpiony. Największym powodzeniem cieszyły się drinki. Wszyscy byli i nadal są bardzo zadowoleni z wesela i ślubu. Każdemu się bardzo podobało. Do tej pory wspominają bardzo dobrze. Dla nas też było pięknie i wyjątkowo. Dziękujemy za rok współpracy. Wszystkiego dobrego dla Pani i konsultantek.

Paulina i Lokesh

Obraz

Karina dziękuję Tobie za mistrzostwo świata w pomocy i organizacji ślubu wesela i poprawin. Było idealnie! Polecam każdemu „SPINKI „. Dziękuję za każdy szczegół, za wdrożenie moich marzeń i spełnienie naszych oczekiwań. Nie mam słów uznania. To pierwsza nasza wspólna impreza lecz na pewno nie ostatnia. Dziękujemy za profesjonalizm, zaangażowanie, Wasz humor, spokój, szczerość, i ogromną serdeczność. Jesteście Wielcy!

Agnieszka i Marek

Obraz

Ile kosztuje profesjonalna usługa zorganizowania ślubu i wesela?

To zależy od zakresu obowiązków, które możesz dopasować wg. swoich potrzeb. Możemy zająć się wszystkim, ale również podzielić się z Wami obowiązkami. 

Przygotowaliśmy dla Was trzy najbardziej popularne pakiety usług.

Zróbcie to sami

Wy sami organizujecie wesele po indywidualnych konsultacjach.  Podczas całego czasu organizacji macie przydzielonego indywidualnego konsultanta, który pomoże Wam w planowaniu, organizowaniu, umowach, ofertach, pytaniach do podwykonawców etc. 

Usługa o charakterze zdalnym z możliwością poszerzenia o dodatkowe opcje organizacji bezpośredniej. 

  1. Opracowanie harmonogramu prac adekwatnego do kalendarza Pary Młodej
  2. Opracowanie kosztorysu organizacji ślubu i wesela
  3. Podpowiedzi w zakresie formalności prawno-kościelnych, wypracowanie konwencji uroczystości i wybór odpowiedniego miejsca na ślub (kościół, USC lub pleneru)
  4. Przygotowanie LISTY usługodawców z terenu całego kraju

( obiekty, zespoły, dj, floryści, dekoratorki, firmy eventowe – wypożyczalnie, papeteria ślubna, cukiernie, makijażystki, fryzjerki, salony sukien ślubnych, krawcy, dodatki ślubne, upominki, atrakcje, fotografowie, kamerzyści, firmy oświetleniowe etc )

5. Przygotowanie listy pytań do w/w podwykonawców – konsultacje ze SPINKĄ ( przeszkolenie z tego zakresu )

6. Konsultacje ze SPINKĄ przez cały okres planowania wesela (telefoniczne lub mailowe).

7. Przygotowanie scenariusza dnia ślubu i przyjęcia (zarys na początku współpracy, właściwy scenariusz na miesiąc przed weselem).

CENA PAKIETU:  7 000 zł

Opcje dodatkowe:

  • rozszerz pakiet konsultacje i negocjacje w „terenie” z Wami lub podwykonawcami: Lokal, muzyka, dekoracje, oświetlenie etc. – koszt 75zł/godz. netto plus koszty dojazdu
  • rozszerz usługę o koszty koordynacji dnia ślubu. Przygotowania na kilka dni przed oraz w dni ślubu – koszt ustalany indywidualnie w zależności od zakresu obowiązków oraz ilości koordynatorów – od 5000zł (min. 2 koordynatorów)

Usługa nie zawiera kosztu projektowania i dobierania stylizacji ślubu i wesela.

Stylizacja

My projektujemy stylizację ślubu i podpowiemy firmy, które mogą wykonać dane zlecenia. Negocjujemy i kontrolujemy realizację umowy z wykonawcą papeterii, dekoracji kwiatowych oraz elementów wyposażenia. usługa wraz z koordynacją montaży dopilnowaniem, dopilnowaniem przesyłek i wszystkiego co jest związane z wykonaniem dekoracji.

Usługa o charakterze stacjonarnym z pełną koordynacją montaży.

  • stworzenie i prezentacja inspiracji zgodnej z wymaganiami Pary Młodej
  • prezentacja, projekt i wybór papeterii  ślubnej: od zaproszeń poprzez winietki, karty menu, tablice z rozsadzeniem Gości, aż po podziękowania
  • oprawa florystyczna i dekoratorska oraz oświetleniowa ślubu i przyjęcia, czyli wybór odpowiednich dostawców, nadzorowanie ich pracy zgodnie z wybranym stylem uroczystości i rozliczenia
  • dobór odpowiedniego transportu dla Pary Młodej
  • stylizacja Pary Młodej, czyli pomoc w wyborze idealnej garderoby, zadbanie o wizaż i fryzury oraz odpowiednią oprawę florystyczną
  • organizacja atrakcji dostosowanych do stylu przyjęcia, jego logistyki oraz preferencji Pary Młodej
  • organizacja tortu i innych słodkości, czyli prezentacja ofert cukierni, pomysłów na tort i aranżacja bufetów ze słodkościami
  • sprawdzenie dostępności terminów, kosztów oraz jakości oferowanych usług
  • wypracowanie warunków umowy
  • stała komunikacja z wybranymi podwykonawcami
  • rozliczenie za wykonaną usługę i jej realizację zgodnie z ustalonymi wymogami

CENA PAKIETU:  10 000 zł

W ofercie zawarte są koszty logistyczne  (dojazdy do lokalu do 100 km od miejsca zamieszkania koordynatora, degustacje w cukierniach ,wizyta z florystką w lokalu etc.)

Kompleks

Pakiet – NO LIMIT – zawarte w nim są wszystkie usługi związane z planowaniem, organizacją i koordynacją dnia ślubu. Jeżeli Wasza sytuacja tego wymaga możemy wykonać ta usługę bez waszej obecności przy przygotowaniach i spotkaniach z podwykonawcami. 

Usługa o charakterze stacjonarnym na Terenia całej Polski, Włoch i Grecji bez ograniczeń o charakterze pełnej kompleksowej usługi z dostępem konsultanta on-line lub stacjonarnie przez 6 dni w tygodniu. Stała koordynacja zadań dla Pary Młodej podczas całego okresu przygotowania i planowania ślubu i wesela.

  1. Opracowanie harmonogramu prac adekwatnego do kalendarza Pary Młodej
  2. Opracowanie i pilnowanie kosztorysu organizacji ślubu i wesela
  3. Pomoc w zakresie formalności prawno-kościelnych, wypracowanie konwencji uroczystości i wybór odpowiedniego miejsca na ślub (kościół, USC lub pleneru)
  4. Dobór lokalizacji na organizację ślubu, przyjęcia weselnego:
  • sprawdzenie dostępności terminów, kosztów i jakości oferowanych usług
  • wynegocjowanie warunków umowy
  • doradztwo w wyborze menu i alkoholu
  • stała komunikacja z menadżerem wybranego obiektu
  • nadzorowanie pracy lokalu podczas dnia przyjęcia
  • rozliczenie z lokalem po wykonanej usłudze zgodnie z założeniami umowy
  1. Dobór głównych podwykonawców:
  • takich jak: catering, wypożyczalnie gastronomiczne; oprawa muzyczna uroczystości ślubnej; oprawa muzyczna przyjęcia weselnego (zespół lub dj ); fotografia i wideofilmowanie, profesjonalny barman i barista etc
  • sprawdzenie dostępności terminów, kosztów oraz jakości oferowanych usług
  • wypracowanie warunków umowy
  • stała komunikacja z wybranymi podwykonawcami
  • nadzorowanie ich pracy podczas dnia ślubu i przyjęcia
  • rozliczenie za wykonaną usługę i jej realizację zgodnie z ustalonymi wymogami
  1. Stylizacja uroczystości ślubnej i przyjęcia weselnego:
  • stworzenie i prezentacja inspiracji zgodnej z wymaganiami Pary Młodej
  • prezentacja, projekt i wybór papeterii  ślubnej: od zaproszeń poprzez winietki, karty menu, tablice z rozsadzeniem Gości, aż po podziękowania
  • oprawa florystyczna i dekoratorska oraz oświetleniowa ślubu i przyjęcia, czyli wybór odpowiednich dostawców, nadzorowanie ich pracy zgodnie
    z wybranym stylem uroczystości i rozliczenia
  • dobór odpowiedniego transportu dla Pary Młodej
  • stylizacja Pary Młodej, czyli pomoc w wyborze idealnej garderoby, zadbanie o wizaż i fryzury oraz odpowiednią oprawę florystyczną
  • organizacja atrakcji dostosowanych do stylu przyjęcia, jego logistyki oraz preferencji Pary Młodej
  • organizacja tortu i innych słodkości, czyli prezentacja ofert cukierni, pomysłów na tort i aranżacja bufetów ze słodkościami
  1. Zaplanowanie logistyki ślubu i przyjęcia:
  • zarządzanie listą Gości, czyli dopilnowanie potwierdzenia przybycia, dokładnej daty przybycia, zakwaterowanie (wybór miejsca noclegów dla Gości) i odpowiednie usadzenie przy stole
  • wysyłka informacji o ślubie, tzw. „save the date”, zaproszeń oraz podziękowań za przybycie
  • organizacja transportu dla Gości, dobór podwykonawców w tym zakresie i nadzorowanie ich pracy
  • rozliczenia za transport Gości i ich noclegi
  1. Przygotowanie scenariusza dnia ślubu i przyjęcia.
  1. Pełna koordynacja dnia ( max do g.22.00 ):
  • przydzielenie 2-3 koordynatorów
  • dopilnowanie przygotowań
  • stała komunikacja z dostawcami, podwykonawcami i nadzorowanie ich prac
  • rozwiązywanie sytuacji nagłych i problematycznych
  • opieka nad Parą Młodą i ich Gośćmi
  • rozliczenie z podwykonawcami za wykonane usługi
  1. Obsługa po weselna:

– demontaż dekoracji

– rozliczenie z firmą cateringową ( lokalem )

– nadzór nad realizacją materiału fotograficznego i filmowego

CENA PAKIETU:  ok: 20 000 zł

Dokładna kwota może być określona po indywidualnych konsultacjach i określeniu dokładnego zakresu obowiązków.

W ofercie zawarte są koszty logistyczne wesela w Polsce (dojazdy do lokalu i podwykonawców , degustacje ,wizyta z florystką w lokalu etc.)

W ofercie nie są zawarte koszty noclegów dla koordynatorów.

Dodatkowo płatne:

  • organizacja przyjęcia pod namiotem 5000 zł (więcej przygotowań, zakres obowiązków oraz koordynatorów etc.)
  • Koordynacja w cenie do godz: 22.00 – przedłużenie usługi o każdą 1h – 500 zł 

Spotkajmy się on-line lub na żywo.

Na bezpłatnej niezobowiązującej konsultacji otrzymasz bezpłatnie:

 

KOSZTORYS WESELA
Otrzymacie trzy szacunkowe kosztorysy dla wybranych przez was usług.

 

HARMONOGRAM
Dowiecie się kiedy i czym trzeba się zajmować. Poznacie wszystkie terminy realizacji poszczególnych zadań do wykonania.

 

SCENARIUSZ DNIA ŚLUBU
Poznacie zarys waszego indywidualnego scenariusza dnia ślubu. Będziesz wiedzieć ile czasu założyć na poszczególne etapy przygotowań w dniu ślubu oraz jaki czas potrzebny będzie na realizację zadań.

 

Poza harmonogramem organizacji wesela, kosztorysem i scenariuszem dnia ślubu na konsultacjach on-line lub stacjonarnie dowiecie się jak nie popełnić kilku najczęstszych wpadek, w które nieświadomie wpadają najczęściej Pary Młode na etapie planowania i rozpoczęcia organizacji ślubu i wesela.

Przedstawimy Wam również indywidualną i niezobowiązującą wycenę naszej usługi z dokładnym zakresem obowiązków.

Agencja SPINKI
Spinamy stylowe przyjęcia w Polsce i za granicą.
Karina Ciosk-Komorowska
Właściciel
+48 691 236 486
biuro@agencjaspinki.pl

Preferujecie konsultacje on-line, czy stacjonarnie?

Wypełnij formularz i umówmy się w dogodnym dla Was terminie i miejscu spotkania.