Szkolenie na wedding plannera – jak wybrać właściwe?

 

Coraz więcej osób marzy o pracy jako konsultant ślubny. Nic dziwnego, że jak grzyby po deszczu wyrastają firmy, które oferują kursy w tym zakresie. Jak odróżnić te szkolenia, które mają prawdziwą wartość od tych, które mają przynieść zyski wyłącznie ich organizatorom? Mamy kilka wskazówek!

 

Sprawdź, kim są prowadzący

Nie jest sztuką przygotować szkolenie w oparciu o materiały z internetu. Jednak prawdziwie praktyczną wiedzę są w stanie przekazać jedynie osoby pracujące w branży na co dzień. Przyjrzyj się uważnie prowadzącym – czy sami aktywnie działają w zawodzie? Czy są autorytetem? Od ilu lat działają, ile imprez zorganizowali? Zajrzyj na ich stronę internetową i przyjrzyj się ich realizacjom – czy taki poziom Ci odpowiada?

 

Dokładnie przeczytaj plan szkolenia

Czy w programie znajdują się same konkrety, czy masz wrażenie, że czasami ktoś próbował na siłę go rozbudować, dorzucając zwykle niewiele wnoszące wizyty u florystek czy w cukierni? Wybierz takie szkolenie, którego plan zrobi na Tobie wrażenie przemyślanego. Najlepiej jeśli będzie zawierał ćwiczenia praktyczne pod okiem profesjonalistów oraz czas na omówienie prawdziwych przypadków z realizacji prowadzących. Wtedy możesz mieć pewność, że wyjdziesz ze szkolenia z całym wachlarzem gotowych rozwiązań potencjalnych problemów.

 

Zweryfikuj zgodność ze standardami

Wedding planner powinien działać zgodnie z przyjętymi standardami tego zawodu. W Polsce reguluje je Polskie Stowarzyszenie Konsultantów Ślubnych. Warto sprawdzić, czy rozważane przez Ciebie szkolenie ma jego rekomendację!

 

Sprawdź, co dostajesz w pakiecie

Materiały drukowane czy pendrive ze slajdami to norma. Dużą wartością są wzory dokumentów i umów oraz baza sprawdzonych wykonawców – to bardzo ułatwia start w branży. A jeszcze lepiej, jeśli szkolenie obejmuje też kwestie biznesowe i marketingowe. Nawet najlepiej przygotowany do zawodu konsultant musi się przecież jeszcze umieć skutecznie wypromować i sprzedać!

 

Posłuchaj innych

Warto poczytać, co o konkretnym szkoleniu mówią w internecie jego uczestnicy. Już na samej stronie szkolenia powinny znaleźć się liczne rekomendacje od byłych kursantów. Ale warto również przejrzeć inne kanały, na których komunikuje się firma – profil na Facebooku czy Instagramie to również cenne źródło informacji. W przypadku branży ślubnej dobrym pomysłem jest też zerknięcie na opinie nowożeńców, którzy korzystali z usług prowadzących szkolenie. Jeśli byli zadowoleni – szansa, że Ty też będziesz, rośnie!

 

Zastanów się, co dalej

Czy sam kurs wystarczy Ci, żeby od razu założyć własną działalność? Jeśli nie chcesz rzucać się od razu na głęboką wodę, korzystaj z ofert firm, w których możesz po szkoleniu odbyć praktyki. Niektóre firmy oferują również wsparcie merytoryczne przez jakiś czas po zakończeniu zajęć. Warto też sprawdzić, czy po konkretnym kursie rzeczywiście powstały jakieś agencje ślubne (i czy przetrwały…). To naprawdę dobry miernik jakości przekazywanej wiedzy!

 

A Wy? Marzycie o pracy jako konsultant ślubny?

Jeśli tak – zapraszamy na nasze szkolenia!

TERMINY:

13-14-15 kwietnia – KIELCE

11-12-13 maja – WARSZAWA

8-9-10 czerwca – KIELCE

20-21-22 lipca – WARSZAWA

17-18-19 sierpnia KRAKÓW

14-15-16 września – KIELCE

12-13-14 października WARSZAWA

16-17-18 listopada KIELCE

7-8-9 grudnia KRAKÓW

O szczegóły pytajcie –> tel. +48 663 256 486 biuro@agencjaspinki.pl

Szkolenie BŁYSKOTLIWA KARIERA WEDDING PLANNERA!

Szkolenie na wedding plannera – jak wybrać właściwe?