Witajcie, przygotowujemy się na jutrzejsze kameralne szkolenie. Obiecujemy Wam relację po weekendzie, a teraz chcemy Was zaprosić do kolejnego terminu szkolenia. Już 25-26-27 lutego 2011 w Kielcach spotkamy się z tymi, co chcą spełniać marzenia Par Młodych. Powiemy Wam: jak wygląda zawód konsultanta ślubnego, jak przygotować się do tego zawodu, na jakich dokumentach pracuje konsultant ślubny, jakich musi mieć podwykonawców w swojej bazie, jak ich weryfikować i gdzie ich szukać, jak pozyskać klientów – gdzie ich szukać, jak wygląda prowadzenie spraw klienta, jak się organizuje śluby i wesela tradycyjne, w plenerze, za granicą, stylizowane, etc. jak się organizuje wieczory kawalerskie i panieńskie, jakie jeszcze inne imprezy może organizować konsultant ślubny, jak się reklamować i gdzie, jak założyć agencję ślubną, jakie są koszty założenia agencji ślubnej, czym jest system franczyzowy agencji ślubnych, A dlaczego warto wybrać SZKOLENIA PERFECT MOMENTS? BO: szkolimy od końca 2008 roku, byliśmy drugą agencją ślubną w Polsce, która zaczęła organizować szkolenia dla konsultantów ślubnych, szkolenie prowadzi dwóch trenerów, w tym ZAWSZE założycielka Perfect Moments i jednocześnie główny dyrektor Karina Komorowska, Perfect Moments od początku organizuje wesela na terenie całego kraju, stąd znamy rynek ślubny w Polsce bardzo dokładnie, wiemy czym różni się praca konsultanta w dużym mieście, a w mniejszej miejscowości prowadzimy szkolenia dla naszych oddziałów franczyzowych i pracowników, prowadzimy warsztaty dla Par Młodych, firma istnieje od 2006 roku – mamy mnóstwo doświadczeń, nasze szkolenia nie są nudne, dbamy o przyjazną atmosferę, na szkoleniach jest czas na zadawanie pytań, dzięki temu więcej się dowiecie tego, co Was na pewno interesuje, po szkoleniach jest czas na luźne rozmowy, które i tak zwykle kończą się tematyką ślubną :D, na szkoleniu pokazujemy dużo filmów i zdjęć z naszych wesel, opowiadamy o prawdziwych historiach z życia Perfect Moments – dzielimy się naszym doświadczeniem, przestrzegamy na co należy zwracać uwagę przy organizacji ślubu i wesela, i jest jeszcze wiele powodów, dlaczego warto do nas przyjść, ale nasza skromność nie pozwala się nam już aż nadto chwalić 😉 Przyjdziecie i sami zobaczycie, że warto !!!

PO WIĘCEJ INFORMACJI – PISZCIE NA biuro@perfectmoments.pl